چه شده ما را که اینچنین غرق در مجاز شده ایم؟ چقدر وبلاگ میخواندم و چقدر از نوشتن لذت می بردم، حالا چه شده فقط وقتی دلم خیلی تنگ می شود تن به نوشتن می دهم، چه فراموش شده، چه تلخ، چه سخت و طاقت فرسا، شاید همیشه ما آدم ها تغییر را دوست نداشته باشیم، درست مثل همین حالا، در سی سالگی زندگی میکنم و دلم می خواهد امروز پرت شوم به دنیایی پر از فکرهای قشنگ، چه بد شده ام که برای نوشتن هم کم می آورم
حاشیه هایی از زندگی یک زن...ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47
هنوز هم باورم این است که امن ترین دفترچه ی روزنگار خاطراتم این صفحه است،امروزه که فضای مجازی سهم زیادی در خلوت ادم ها رابه خود اختصاص داده مکانی رابرای انبار دلنوشته هایت پیدانمیکنی،هنوز هم این صفحه مستطیلی سفید حالم را خوب میکند وهمانند میکنی قوی ارامممیکند
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: دخترانه, نویسنده: بازدید: 36
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: یادداشت, نویسنده: بازدید: 39