دراخرين شب از ماه مبارك رمضان دست به قلم شدم،شب ميلاد همسرم ومهربانم وشب وداع ماه مبارك،قلم در دستانم گرفتم باحالي خوب،بادلي خوش،با زندگي كه روز به روز بر من وهمسرم حرف ها ورازهايي اشكارميكندكه سبب رشد وبزرگترشدن فكروانديشه مان ميشود،چقدر جالب است زمانيكه ديگر حال دلت همانطوري شده كه در طلب ان بودي،شايدكلمات گنگ ونامفهوم باشد،خوب اين خاصيت قلم است ولي خوب امشب حالم با هميشه فرق دارد،امشب زندگي ام را دراوج ميبينم،اوج يني حس خداهمين نزديكي...
نوشته شده در یکشنبه چهارم تیر ۱۳۹۶ساعت 3:25 توسط مهلا|
حاشیه هایی از زندگی یک زن...
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 10:18