ایده ال ذهنی ام
گاهی حس میکنی دیگر بزرگ شده ای و برای مدیریت رفتار با اطرافیان و اطراف مهم در زندگی ات به قدرکافی تبحریافته ای،نمیدانم حتما برای همه ادم ها این اتفاق می افتدکه گاهی بخاطر بعضی بازخوردهای ادم ها،سعی درتغییر همیشگی اداب و ارکان اصولی رفتارشان بزنند،گرچه اصلن بنظرم چنین رفتاری جذاب نمی اید و دوست دارم ادم درونم انقدر قوی وپذیرفته درنزدم باشدکه هرانگونه که خودم میپسندم رفتارکنم گرچه احوال دیگران را گاه ناخوش کند،شاید نامش خودخواهی باشدویاشایدهم نه،ولی همیشه خودم راهمانگونه که ایده ال نظر خودم هست دریافتم وسعی کردم انگونه بپوشم وبخورم و زندگی کنم که میپسندم وازان لذت میبرم،پیش امده گاهی خودم راسرزنش کرده ام ولی اولویت اول ،خودم وارمان های رنگی ذهنم میباشد وهمیشه هم در گپ هایم سعی کردم برای نظرات شخصی خودم ارزش قایل باشم و حق دخالت به حریم شخصی رفتاری ام رابه هرکسی ندهم،کلمات بهانه ای هستن برای بررسی کردن به اندیشه های مغزپرتلاطم وشلوغ من....خدایا مرسی که قلم راافریدیییی...
نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم دی ۱۳۹۵ساعت 0:58 توسط مهلا|
حاشیه هایی از زندگی یک زن...
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 10:18