سونامي
گاهي باورت نميشود،گاهي پذيرش بعضي اتفاق ها در زندگي برايت ملال اور است،مدت ها زمان ميبرد تا درك كني وشرايط رادريابي،من وزندگي ام واين بحران هاي جديد،من وحل مساله،تازه انوقت است كه حس ميكني زندگي چقدر باتوخوب تاكرده بود،وقت ان رسيده كه بزرگترشوي بجاي ناله وفعان،فكركني وپيش روي...گرچه هنوزهم باورم اين است كه درس بزرگي در اين سونامي بزرگي كه فكرش راهم نميكردم نهفته است ...كه انگارهموز زوداست تادريابم،گاهي كاغذ هم برايت غريبه است وبايدمرموز دردودل كني اخر ادم ها خيلي عوض شده اند مگرنميداني؟؟؟ولي نميدانم چرابهش نميرسم وازدركش عاجزم،به تاريخ هشت خرداد نودوشش
نوشته شده در دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت 10:16 توسط مهلا|
حاشیه هایی از زندگی یک زن...
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 10:18