همیشه نوشتن برایم بهترین سرگرمی بوده,شاید اسم سرگرمی مناسب نباشد ولی حداقل میتونم اینطوربگم محلی برای تمام ذهن نوشت های من,چه زمانیکه یک دختر مجرد بودم و چه ساده مینوشتم ومی اندیشیدم وچه حال که مادر دخترک کوچوی هستم و میخاهم تاچندی بعد مادری مجددی راتجربه کنم,حتی کیبرد کوچک موبایل اندرویدم هم برای همدمی در وبلاگم کافیست,دلم خاست امشب به اوبگویم که هنوز هم دوستت دارم حاشیه هایی از زندگی یک زن...
ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال میکنید